Aikuisten yleisurheilukoulu ulkokausi 2021

Aikuisten urheilukoulussa harjoitellaan kaikkia eri yleisurheilulajeja. Jokaisella tunnilla kehitetään luonnollisesti myös lihaskuntoa ja koordinaatiota. Aikaisemmasta yleisurheilukokemuksesta on hyötyä, mutta se ei ole pakollista. Harjoitteet toteutetaan oman tason mukaisesti. Ryhmässä tehdään rennohkolla meiningillä hiki päässä ;). Ryhmäläisten toiveet otetaan huomioon ohjelmaa suunniteltaessa.

Otamme harjoittelussa huomioon koronatilanteen tuomat rajoitukset ja turvallisuuden.

Aikuisten yleisurheilukoulu järjestetään 1.6.2021-26.8.2021 välisenä aikana. Urheilukouluun voi osallistua kerran tai kaksi kertaa viikossa. Harjoitusajat ja -paikat löytyy taulukosta alempaa.

Ryhmät toteutetaan, jos näihin tulee 8 osallistujaa.

Kesä 2021Ilmoittautuminen alkaaHarjoituspäiväHarjoitusaikaHarjoituspaikka
1.6.-24.8.202110.3.2021Tiistai17.30-19.00Otaniemen urheilukenttä
3.6.-26.8.202110.3.2021Torstai17.30-19.00Otaniemen urheilukenttä

Jos haluat harjoitella kahdesti viikossa, ilmoittaudu molempiin ryhmiin. Seuraa laskurivien ohjeita.

HarjoitusmääräHinta
1 kerta viikossa100 € + jäsenmaksu 42 €
2 kertaa viikossa160 € + jäsenmaksu 42 €

Harjoitukset järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisesti myös heinäkuun ajan.

Jäsenmaksua ei peritä, jos osallistuja on maksanut jäsenmaksun aiemmin toimintakauden 31.8.2020 - 21.8.2021 aikana.

Urheilukoulu on täysihintainen 20.6.2021 asti. Tämän jälkeen toiminta laskutetaan aloitusviikon mukaan.

Ilmoittautumisohjeet

• Ilmoittautuminen tapahtuu alapuolelta oransseja otsakkeita klikkaamalla. Tapahtumat tulevat näkyviin ilmoittautumisen käynnistyessä.

• Ilmoittautuessasi ensimmäistä kertaa toimintaan luot ITSELLESI myClub ID:n

• Oman myClub ID:n alle luot kaikille lapsillesi tilit

• Ilmoittautumisen yhteydessä luotte itsellenne laskun. Ohjeet löytyvät laskurivien selitteistä.

• Sähköpostilla ei voi ilmoittautua.

Harrastustoiminnan ulkokauden peruutusehdot

Kesäurheilukoulun voi peruuttaa maksutta 25.5.2021 asti. Tämän jälkeen peruutuksista peritään 15,00 € varaus-/kokeilumaksu. Lasku tulee olla maksettuna kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä ennen kauden alkua.

Kesäurheilukoulua voi kokeilla kahdesti hintaan 15,00 €. Kokeilukerrat ovat kauden kaksi ensimmäistä kertaa. Halutessanne lopettaa kahden kokeilukerran jälkeen, on tästä ilmoitettava kahden vuorokauden kuluessa toisesta kokeilukerrasta osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi. Näissä tapauksissa hyvitämme kausimaksun ja kokeilumaksun erotuksen tilillenne. Kahden kokeilukerran jälkeen olette sitoutuneet maksamaan koko kauden harjoittelumaksun.

Peruutussähköposti lähetetään otsikolla peruutus / lapsen nimi / ryhmä.

Terveydellisistä syistä johtuvat peruutukset neuvotellaan erikseen. Emme hyvitä yksittäisiä poissaoloja. Juhlapyhistä tai niiden aatoista johtuvia vapaita ei korvata. Seura ei myöskään korvaa tuntien menetyksiä silloin kun harjoitustila on pois käytöstä jonkin muun tahon esimerkiksi Unisportin, kaupungin tai koulun takia. Näistä peruutuksista tiedotetaan erikseen.

Harrastustoiminnan ulkokauden peruutusehdot kesken kauden mukaan tuleville

Kesäurheilukouluun voi tulla mukaan milloin vain, jos paikkoja on vapaana. Ryhmä on täysihintainen 20.6.2021 asti. Tämän jälkeen liikuntaleikkikoulu laskutetaan aloitusviikon mukaan. Ilmoittauduttuanne mukaan kesken kauden sitoudutte maksamaan kokeilumaksun 15,00 €.

Kesken kauden mukaan tulevat voivat kokeilla kesäurheilukoulua kahdesti hintaan 15,00 €. Nämä kokeilukerrat ovat kaksi seuraavaa kertaa ilmoittautumispäivästä. Halutessanne lopettaa kahden kokeilukerran jälkeen, on tästä ilmoitettava kahden vuorokauden kuluessa toisesta kokeilukerrasta osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi.

Kausimaksussa on kolmen viikon maksuaika, joten laskua ei tarvitse maksaa ennen kokeilukertoja. Jos päätätte lopettaa ja olette tehneet lopetusilmoituksen, muutamme laskun summaksi 15,00. Kahden kokeilukerran jälkeen olette sitoutuneet maksamaan koko kauden harjoittelumaksun.

Peruutussähköposti lähetetään otsikolla peruutus / lapsen nimi / ryhmä.

Perttu Örn, Nuorisopäällikkö

perttu@espoontapiot.fi