Kauklahden yleisurheilukoulu 6-12-v ulkokausi 2021

Kauklahdessa yleisurheillaan touko-elokuun ajan kerran viikossa maanantaisin. Ryhmä on tarkoitettu 2014-2008 syntyneille. Ryhmästä muodostetaan pienryhmiä iän mukaan ilmoittautumisten perusteella. Otamme harjoittelussa huomioon koronatilanteen tuomat rajoitukset ja turvallisuuden.

Halutessaan Kauklahden urheilukoululiaset voivat valita toisen harjoituskerran Otaniemen yleisurheilukoulusta tiistailta tai torstailta.

Molempiin ryhmiin ilmoittaudutaan erikseen.

Harjoitusajat Kauklahden yleisurheilukoulu ulkokausi 2021

Harjoitukset järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisesti myös heinäkuun ajan.

Ulkokausi 2021Ilmoittautuminen alkaaHarjoituspäivä ja -aikaHarjoituspaikka
31.5.-23.8.202110.3.2021Maanantai 17.00-18.30Kauklahden urheilukenttä

Yleisurheilukoulun hinta ulkokausi 2021

2014-2008-syntyneet voivat valita toisen harjoituskerran Otaniemen yleisurheilukoulusta tiistailta tai torstailta.

Kaikkiin ryhmiin ilmoittaudutaan erikseen. Seuraa laskurivien ohjeita ilmoittautuessasi.

HarjoitusmääräHintaSisaralennus
1 kerta viikossa120 € + jäsenmaksu 21 €20 € myönnetään nuoremmille sisaruksille
2 kertaa viikossa190 € + jäsenmaksu 21 €20 € myönnetään nuoremmille sisaruksille

Hintaan sisältyy:

• Ohjatut harjoituskerrat

• Yleisurheilulisenssi, joka sisältää tapaturmavakuutuksen ja kilpailuoikeuden SUL:n alaisissa kilpailuissa

• Ilmainen osallistuminen Espoon Tapioiden järjestämiin kilpailuihin

Yleisurheilukoulu on täysihintainen 20.6.2021 asti. Tämän jälkeen toiminta laskutetaan aloitusviikon mukaan.

Varustus

Hyvä vaatetus urheilukouluun on shortsit tai verkkarit sekä t-paita ja verryttelytakki. Mukaan tarvitaan myös sisäpelikengät. Urheilukoulun aikana ehtii tulla jano, joten ota mukaan juomapullo vedellä tai laimealla mehulla täytettynä.

Urheillessa kaikki korut ja kellot jätetään kotiin tai kentän laidalle. Sama koskee kaikkea taskutilaa ja huomiota vaativia välineitä kuten kännykät, pelit ja keräilykortit yms. Taskut tyhjinä harjoituksiin!

Tunnin aikana ei syödä purkkaa, makeisia tai muuta naposteltavaa. Juostessa ja hyppiessä syöminen on hankalaa ja jopa vaarallista. Myöskään limonadi ei kuulu urheilukoululaisen juomavalikoimaan.

Lukujärjestykset

Ilmoittautumisohjeet

• Ilmoittautuminen tapahtuu alapuolelta oransseja otsakkeita klikkaamalla. Tapahtumat tulevat näkyviin ilmoittautumisen käynnistyessä.

• Ilmoittautuessasi ensimmäistä kertaa toimintaan luot ITSELLESI myClub ID:n

• Oman myClub ID:n alle luot kaikille lapsillesi tilit

• Ilmoittautumisen yhteydessä luotte itsellenne laskun. Ohjeet löytyvät laskurivien selitteistä.

• Sähköpostilla ei voi ilmoittautua.

Harrastustoiminnan ulkokauden peruutusehdot

Kesäurheilukoulun voi peruuttaa maksutta 25.5.2021 asti. Tämän jälkeen peruutuksista peritään 15,00 € varaus-/kokeilumaksu. Lasku tulee olla maksettuna kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä ennen kauden alkua.

Kesäurheilukoulua voi kokeilla kahdesti hintaan 15,00 €. Kokeilukerrat ovat kauden kaksi ensimmäistä kertaa. Halutessanne lopettaa kahden kokeilukerran jälkeen, on tästä ilmoitettava kahden vuorokauden kuluessa toisesta kokeilukerrasta osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi. Näissä tapauksissa hyvitämme kausimaksun ja kokeilumaksun erotuksen tilillenne. Kahden kokeilukerran jälkeen olette sitoutuneet maksamaan koko kauden harjoittelumaksun.

Peruutussähköposti lähetetään otsikolla peruutus / lapsen nimi / ryhmä.

Terveydellisistä syistä johtuvat peruutukset neuvotellaan erikseen. Emme hyvitä yksittäisiä poissaoloja. Juhlapyhistä tai niiden aatoista johtuvia vapaita ei korvata. Seura ei myöskään korvaa tuntien menetyksiä silloin kun harjoitustila on pois käytöstä jonkin muun tahon esimerkiksi Unisportin, kaupungin tai koulun takia. Näistä peruutuksista tiedotetaan erikseen.

Harrastustoiminnan ulkokauden peruutusehdot kesken kauden mukaan tuleville

Kesäurheilukouluun voi tulla mukaan milloin vain, jos paikkoja on vapaana. Ryhmä on täysihintainen 20.6.2021 asti. Tämän jälkeen liikuntaleikkikoulu laskutetaan aloitusviikon mukaan. Ilmoittauduttuanne mukaan kesken kauden sitoudutte maksamaan kokeilumaksun 15,00 €.

Kesken kauden mukaan tulevat voivat kokeilla kesäurheilukoulua kahdesti hintaan 15,00 €. Nämä kokeilukerrat ovat kaksi seuraavaa kertaa ilmoittautumispäivästä. Halutessanne lopettaa kahden kokeilukerran jälkeen, on tästä ilmoitettava kahden vuorokauden kuluessa toisesta kokeilukerrasta osoitteeseen perttu@espoontapiot.fi.

Kausimaksussa on kolmen viikon maksuaika, joten laskua ei tarvitse maksaa ennen kokeilukertoja. Jos päätätte lopettaa ja olette tehneet lopetusilmoituksen, muutamme laskun summaksi 15,00. Kahden kokeilukerran jälkeen olette sitoutuneet maksamaan koko kauden harjoittelumaksun.

Peruutussähköposti lähetetään otsikolla peruutus / lapsen nimi / ryhmä.

Perttu Örn, Nuorisopäällikkö

perttu@espoontapiot.fi